Dana cup 2015

Tradisjonen tro arrangerer Byåsen breddefotball v/Danacupkomiteen tur til Danacup for gutte- og jentelagene fra 13-19 år (11er-lagene). Danacup-turene er en stor opplevelse for de unge spillerne. Byåsen er faktisk på 1. plass av alle klubber med flest lag fra 1990-2010 . I 2015 deltar vi med ?? lag .

Viktige info og vedlegg finner du på Byåsen Breddefotball sine hjemmesider. Under her er link til de viktigste dokumentene:


Huskeliste spiller (kopi av pass sendes til hovedkontakt for laget seinest 1. juli)
Egenerklæring spiller (Utfylt egenerklæring sendes til hovedkontakt for laget seinest 1. juli)
Reiseinformasjon 2015.


Kostnader
Full pakke, dvs. fellereise + A-kort (A-kort = deltageravgift inkl. overnatting og måltider) kr 4600,-.
Kun A-kort (for de som reiser på andre måter og skal bo på skole) kr 2800,-.
Kun D-kort, dvs. bare deltagelse, mens spilleren bor og spiser privat kr 1100,-.
For de som ønsker å reise med oss tur/retur (buss og båt) men som skal overnatte privat så er prisen 2100,- Tur/retur.

Vakt på skolen
Mange av guttene skal bo på skole under oppholdet i Danacup og det vil alltid være en eller flere voksenpersoner som er vakt på skolen. Dette betinger at foreldre som er med til Danacup må påregne å bli pålagt VAKTANSVAR kveld/natt på skolen. Det vil bli satt opp vaktliste.


Det er mye info på DANA CUP's hjemmeside. Erfaringsmessig er det litt tynt på våren, mens når juli nærmer seg vil det dukke opp mer og mer. Pulje og kampoppsett, innkvarteringssteder pr lag, kontakttelefoner, løpende resultatservice osv. Derfor, sjekk innom, spesielt utover i juni og juli.

Følg med på trener og oppmannsmøter for info og frister og snakk med foresatte for lagene over din årsklasse for nyttige erfaringer. Spesielt ting som gjelder mulige alternativer ang. Reise og opphold for familier ligger langt utenom komiteens kompetanse.

Dancupkomiteen dannes av en representant fra hver av lagene. Komiteens oppgave er å melde på alle lagene som skal delta og å stå for det praktiske rundt spillelister og innbetalinger fra hver enkelt spiller, organisere fellesreise for spillere som reiser uten sine foresatte og ha det overordnede lederansvaret i Danmark. Ellers er det opp til hver enkelt lags ledere/foreldregruppe å stå for det sportslige og å organisere felles aktiviteter for spillere og for familiene som blir med. Spillere, foresatte og lagledere gjør oppgaven enklest mulig for komiteen ved å være aktive i forhold til å skaffe seg relevant informasjon og ved å overholde frister. Prisene er satt ut fra målsettingen om at arrangementet skal gå i null for Byåsen Breddefotball.

Danacupkomite 2015:

Hovedkontakt reise Bjørn Erik Dragsten +47 90251449

Hovedkontakt G15 Ingunn Stølen +4748180429
Hovedkontakt G16 
Hovedkontakt klubb Petter Hovin + 47 95267527